Home Vitality Activity trackers & fitness apps

Activity trackers & fitness apps

Je verdient Vitality Punten door dagelijks te bewegen. Deze beweging meten wij doordat je een activity tracker via een fitness app of alleen een fitness app koppelt aan de a.s.r. Vitality app. De Fietsapp is nu ook live! Op deze pagina vind je een overzicht van trackers & apps die je kunt gebruiken. We leggen je uit hoe je deze koppelt en synchroniseert voor Vitality Punten.

Welke apps en activity trackers werken?

Wij meten beweging aan de hand van stappen, hartslag, gefietste kilometers en sportlessen. In het overzicht hieronder zie je per activity tracker & app of stappen, hartslag, of beiden worden gemeten voor Vitality Punten. Stappen worden dagelijks automatisch gemeten en opgeteld. Voor hartslag moet je een training aanzetten met je app of activity tracker. En jouw dagelijkse fietsritten track je automatisch of handmatig met de Fietsapp van a.s.r. Vitality. 

Als je op de activity tracker klikt, zie je een uitleg over hoe je deze koppelt met de a.s.r. Vitality app en hoe je de data synchroniseert om Vitality Punten te verdienen.

Heb je geen activity tracker? Je kunt via a.s.r. Vitality een Fitbit of Apple Watch kopen en elke maand een deel van het aankoopbedrag terugverdienen.

Fitness app Activity tracker       Stappen voor Vitality Punten Hartslag voor Vitality Punten Kilometers voor Vitality Punten  Besturingssysteem
Apple Gezondheid Apple Watch Ja Ja Nee iOS
a.s.r. Vitality Fietsapp a.s.r. Vitality Fietsapp Nee Nee Ja iOS & Android
Fitbit Fitbit Ja Ja Nee iOS & Android 
Garmin Connect Garmin Ja Ja Nee iOS & Android
Google Fit Geen Ja Nee Nee Android
Withings Health Mate Withings Ja Nee Nee iOS & Android
Polar Flow Polar Ja Ja Nee iOS & Android
Samsung Health Samsung Ja Ja Nee Android
Strava Meerdere Nee Ja Nee iOS & Android 

Suunto

Suunto Ja Ja Nee iOS & Android

Wil je Strava aan Fitbit koppelen? Dat kan! Let op: koppel in dat geval ook Strava aan de a.s.r. Vitality app en start je workout via de Fitbit.

Let op: Voor apps en activity trackers die niet in het overzicht staan, worden door a.s.r. Vitality geen punten toegekend. Dit geldt ook als er andere combinaties worden gemaakt tussen de app en activity tracker. 

Zo koppel je een activity tracker
Mijn app of tracker werkt niet

Wij streven ernaar om zo veel mogelijk activity trackers en apps te kunnen synchroniseren. De reden dat sommigen nu nog niet (optimaal) werken, is dat deze data leveren waarvan wij niet kunnen controleren of ze handmatig zijn ingevoerd of aangepast. Wij werken hard aan een oplossing, zodat we dit overzicht kunnen uitbreiden.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }